"ויקרא שמו בישמעאל" • השם שהעניק תושב רפיח לבתו: סכין אל-קודס

    ישראל פריי 2 Comment on "ויקרא שמו בישמעאל" • השם שהעניק תושב רפיח לבתו: סכין אל-קודס
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בישראל "שוברים את הראש" בניסיון להסביר לעולם הערבי והמערבי כי המומות הנוכחיות לא התעוררו לנוכח כוונת ישראל לשנות את הסטטוס קוו בהר הבית, וכי מדובר בהסתה מתמשכת מצד גורמים ותנועות איסלאמיות שמעוניינות ללבות את השנאה לישראל, ולהעביר אותה לפסים אלימים ע"י הסתה נטולת רסן וקשר למציאות.

    בעוד רוב הציבור בישראל מתקשה להבין את האויב מולו, בעיקר בגלל הפער המנטלי בינינו לבין אנשים רדופי הסתה שמוכנים למות למען מטרות שאינן ברורות, ישנם כמה גופי תקשורת כמו גם כתבים לענייני ערבים ש"שוחים" עמוק במעמקי התקשורת והשיח הציבורי בציבור הערבי, והם מביאים תמונת מצב ודיאגנוזה מרתקת על המתחולל מן העבר השני.

    אפיזודה קטנה שהעלה בטוויטר העיתונאי גל ברגר יכולה לשפוך אור על החינוך להסתה אתו גדלים ילדי הפלשתינים. בציוץ, העלה ברגר צילום של תעודת לידה של תינוקת מרפיח, ובה מופיע השם היצירתי והחינוכי שהוריה בחרו להעניק לה: "סכין אל קודס".

    למרות שאפשר ללמד זכות על המשפחה שמא ביקשה בסך הכל להנציח את שם אחד מבני המשפחה שאולי השתמש בסכין כדי לפגע באזרחי ירושלים… קשה שלא לראות דרך הסיפור הקטן הזה את התמונה הרחבה של הסתה ובורות שלתוכה גדלים הילדים של שכנינו.

    תמונה (11)



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ימח שמו שיחליק על בננה וישבור את הראש!!!!!!!!!!

    2. 1

      דוגמא נוספת 1 שמעתם על ג'יאד מורנייה…